Thursday, February 3, 2011

PB: Pelamin Mini Biru? OK tak agaknya?

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Selepas Pelamin Mini Putih , Ungu, Peach dan Merah, Amy ingat nak reka pelamin mini biru pulak lah. Nak tengok apa agaknya hasilnya. Tapi projek belum mula lagi, bahan dah ada, cuma perlu masa untuk tunggu idea datang ;P.

 Amy mungkin akan gunakan gabungan warna-warna ni dalam rekaan pelamin tu nanti? Hm, fikir-fikir sampailah jadi pelamin mini tu nanti... (doa dgn penuh harapan)

Yang pasti pelamin mini ini adalah budget ya wahai b2b dan pembaca yang budiman, sama juga seperti yang sedia ada. 
Cuma Amy akan terangkan kat sini ada 2 perbezaan umum harga iaitu untuk pelamin mini yang tiada backdrop akan lebih murah dari yang ada backdrop (kain dgn tiangnya sekali serta hiasan yang perlu). 

Apa-apapun, kalau berminat nak tanya, nak dapatkan khidmat pelamin mini budget dan gubahan hantaran budget, cubalah hubungi Amy untuk maklumat lanjut. Jangan dilupa kalau ada yang berminat nak tempah barang cenderahati Inani Craft, Amy sedia membantu ya. Mana yang Amy boleh layan, Amy layan dan akan usahakan adakan yang terbaik untuk anda yang berminat.

Terima kasih tak terhingga sebab bagi sokongan yang sangat tinggi dan padu kepada Amy Persiapan Pengantin Budget2 ini.

Tak lama lagi Amy akan umumkan sesuatu yang menarik untuk b2b di luar sana, apa dia, tunggu yer...... Ini adalah sempena Anniversary PB2 yang nak masuk setahun jagung nih... :) InsyaAllah, moga Allah berkati niat Amy ni ya.. amin...

Ops, tak lupa juga Amy nak ucapkan Gong Xi Fa Chai kepada rakan-rakan berbangsa Cina dalam menyambut raya mereka pada hari ini... 
 
Salam sayang,
Amy, PB2.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter