Saturday, February 12, 2011

PB: Dulang Hantaran & Alas dulang sedia untuk disewa

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Selamat malam semua,
Amy sudah ada  9 buah dulang hantaran untuk disewa dan
alas dulang satin berwarna:
Merah hati  a.k.a. maroon
Biru a.k.a ocean blue
Hijau lumut a.k.a dark green
Putih a.k.a white
serta 

alas dulang bermanik berasal dari Dubai berwarna: 

Putih dengan manik Perak a.k.a white silver beadings
 Kuning dengan manik kuning a.k.a. yellow beadings
Alas dulang bermanik ungu (selapis sahaja tak perlu alas satin, dia aja sudah melengkapkan dulang hantaran tu ;))

Nanti Amy upload gambar yer. Siapa berminat inform Amy ok, 
Jaga diri ya, 
Amy PB2.

4 comments:

  1. sekarang ni kite ada masalah sikit. adik kite nak kawen. kenduri 20/3. tapi ape pun tak buat lagi. mati!!!

    ReplyDelete
  2. GB, eh, biar betik??? hm, tp kalau ada fulus, boleh jer siapkan semua benda secepat mungkin silap2 2 minggu dah boleh siap... ngee..

    ReplyDelete
  3. amy...dulang yg disewakan tue mcm mane? n harganya?

    ReplyDelete
  4. Salam,
    kalau nak sewa macam mana?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter