Thursday, February 24, 2011

PB: Jom Dating dengan PB2

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~
Salam semua...
Dating? Ngeeee.... Blind date pun boleh dikatakan juga sebab inilah tarikh-tarikh penting Amy sebab nak jumpa b2b yang perlukan khidmat PB2 ni.
Heheh... Amy nak beritahu, untuk sesiapa yang berminat untuk tanya atau terus mendapatkan khidmat Persiapan Pengantin Budget2 ni, bolehlah semak dekat sebelah kiri yang macam dalam gambar ni untuk tengok tarikh yang bride to be nak tu sudah ada orang tempah ke belum. Nanti senang kan?
Ha, macam ni...
Tarikh tu Amy letak di bawah cute girl yang pegang kalender Hijrah tu ok dalam kotak purple. Senang nak rujuk.
Jadinya sehingga ke 1 Mei ini (tapi bukan setiap minggu) jadual PB2 telah ditempah. Untuk tarikh yang tiada ditulis di situ, maknanya masih ada peluang untuk sewa bantal nikah/tunang unik tu atau nak bunga rampai atau lain-lain ya.
Oh, macamana Amy tulis tarikh tu? Hanya bila sesiapa yang berminat bagitahu Amy dan sudah membayar deposit yang telah dipersetujui, terus Amy letakkan tarikh kat situ. Macam cilent pada 1 Mei tu, dia dah booked Amy sejak bulan 12 lagi... Wah, sangat efisyen kan?
Oklah, ini je Amy nak bagitau. Sebelum tu, Amy nak say thanks so much to all followers / viewers yang sudi baca belog Amy yang sempoi jer ni. Tak tercapai dek tangan nak buat belog yang sangatlah cun melecun macam blogger lain, but what is more important to me, i would like to share my experience and try to help b2b or parents to be with some advice and experience which i have gone through and still going through it..
Ha hah, lepas ni Amy nak buat entry pasal lagu pengantin lak kot. InsyaAllah erk. OKlah, jaga diri n ceria-ceria selalu...
Daaaa..... ;)
Amy PB2.

No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter