Saturday, November 13, 2010

PB: Gubahan Hantaran murah/budget sangat-sangat

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~
Selamat pagi wahai pembaca semua...
Selama berkecimpung dalam business online ni, ada banyak pertanyaan Amy terima tentang macam-macam perkara berkaitan cara nak beli barang/servis, minta quotation dan lain-lain.
Paling mengesankan ialah ada pertanyaan yang inginkan Amy buatkan hantaran dia pada harga yang murah sebab budget dia kecil. Tapi perlu diingat, bila budget kecil, tak banyaklah yang boleh dibuat pada hantaran tersebut sebab kos beli barang-barang hantaran sekarang mahal dik... So that's y ramai pembuat hantaran letak haraga tinggi/berpadanan untuk cover kos-kos yang terlibat. Ini perlu difahami oleh pengorder tersebut. Sebab, tak maulah u are just willing to pay less but need/expect the outcome will be soooo grand and high grade kan!... Be realsitc ya ;)
Ini antara koleksi hantaran ini yang sedia/ready made untuk dijual segera.. hubungi pengantinbudget2@gmail.com / tel Amy ya :)
So, sekarang Amy nak umumkan mulai sekarang, Amy akan cuba ambil tempahan yang murah/ekonomi dengan syarat, sila hubungi Amy terlebih awal untuk tujuan tersebut untuk capai persetujuan. I know, to get married, a lot of money involved, and if u can, u need to jimat here and there ur expenses right? ;). Mana yang boleh tolong, kita tolong ok.
Oklah, minta maaf kalau ada sesiapa yang tersinggung, (harap tidak ya) coz, wedding preparation industry involved a lot range of people, they also need to feed themselve, and in the same time is willing to serve someone out there who need their services. I will try to serve you the best and in return, hope u will appreciate the work done.
Many thanks to beautiful peole outhere...
Loves, Amy PB

No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter