Monday, October 11, 2010

PB: Saya suka sangat dengan bunga...

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~
Selamat malam semua.
Saya sangat suka bunga,
sebab itu saya suka gubah bunga,
pakai baju bercorak bunga-bungaan,
suka hiasan ada bunga,
bila ada bunga, saya akan senyum lebar,
terutama kalau bunga itu bunga ros/mawar segar, warna merah,
Ya Allah, memang saya akan tersenyum lebar seharian (pelik tapi benar!).
Percayalah,
dengan minat ini,
jika adik-adik, kakak-kakak, tuan-tuan dan puan-puan tempah hantaran dengan saya,
saya akan cuba sedaya upaya untuk membuat yang sebaik mungkin,
sebab saya suka lihat bunga yang cantik itu,
membuat orang lain tersenyum lebar macam saya...
insyaAllah ;) Tempahan hantaran bermula dari RM 15 segubahan ke atas (upah gubah sahaja untuk gubahan budget) dan RM 55 segubahan ke atas (upah gubah, beli barang dan pengantin dapat semua barang - ops, barang hantaran tidak termasukya ;))
TERIMA KASIH BELOG BUNGA INI
Bunga-bunga kesukaan saya:
*
*
*
*
*
*
Cantikkan semua bunga-bunga ni? kalau dapat hidu haruman yang dikeluarkan bunga-bunga ni, merupakan terapi yang terbaik untuk Amy, anda bagaimana? Amy, pengantinbudget2.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter