Wednesday, September 29, 2010

PB: RP Jessy - RM 2.00 seunit dari 1 November hingga 30 November 2010 - Limited Time Low Price Offer!

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~
Hai semua,
Inani Craft telah mengeluarkan produk terbarunya, RP Jessy - bekas berpenutup, sesuai diletakkan cincin di dalamnya atau molek juga dijadikan sebagai hadiah kepada tetamu yang hadir ke majlis perkahwinan anda/keluarga.
New released RP Jessy, container with its lid is suitable as ring holder and as a sweet wedding gift.
Gula-gula, coklat, bunga rampai, ferraro rocher dan lain-lain sesuai diletakkan dalam bekas RP Jessy ini.
Corak bunganya didatangkan dalam warna biru kehijauan, merah hati, merah jambu, kuning dan oren dengan tapak/badan bekas ini diwarnakan putih untuk menampakkan klasiknya bekas RP Jessy ini.
You can choose to put in candy, bunga rampai, chocolates etc into the container. It is design with white colour container with a big flower decorations on top of the lid, showing the uniqueness and how classic it is. You can find the flowers in turqoise, maroon, pink, yellow and orange in colour.
*
*
*
*
Tawaran Hebat RM 2.00 sahaja seunit untuk 10,000 unit yang pertama sehingga - 30 November 2010 ini sahaja. Anda JIMAT Rm0.50 sen seunit kerana jika tidak, harganya adalah RM 2.50 seunit selepas 30 November 2010. Rugi kalau anda tidak ambil peluang ini yang jika terlepas, rugi banyak...
A good deal for you, it just priced at RM 2.00 per unit from 1 November until 30 November 2010 only. Its selling price is RM 2.50 each, it saves you RM0.50 per unit with this promotion price. So don't wait, grab this opportunity amd contact me for more details and order.
Amy, pengantinbudget2@gmail.com or 016.251.4746
Jadi bagi mereka yang tercari-cari hadiah untuk tetamu anda yang lain dari yang lain, cepat ambil tawaran ini, hubungi saya segera untuk maklumat lanjut dan tempahan ya!
Amy, pengantinbudget2@gmail.com atau 016.251.4746

No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter