Saturday, March 10, 2012

PB: Tempahan bunga rampai untuk Juliza, Sentul

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Selamat pagi semua,

Terima kasih Juliza atas tempahan bunga rampai yang sedang dalam penghantaran. Adik Amy yang hantar seperti yang diminta, untuk digunakan esok. Bila hantar awal sikit, sempatlah nak buat persiapan nak letak dalam bekas ke, nak harumkan bilik pengantin ke awal sikit kan? 
Senang sangat berurusan dengan Juliza dan Amy harap Juliza berpuas hati dengan servis yang diberikan ya!
Walaupun tempahan ni diterima awal minggu ni, nasib baik masih sempat sebab kami perlukan sekurang-kurangnya 3 hari awal untuk membuat segala persiapan. Ialah, nak racik daun pandan tu halus-halus, ambil masa kan, nak-nak lagi dibuat dengan teliti oleh adik Amy tu. Boleh Amy katakan dia ni pakar jugalah dalam pembuatan bunga rampai ni, sehingga kawan-kawan dia kahwin, ramai yang minta dia buatkan. Mekasih Ani!

Oklah, kalau ada sesiapa yang tercari-cari siapa yang boleh buatkan bunga rampai yang jenuh nak buat, tapi bila dah buat memang puashati sebab wangi dia yang semerbak dan harumkan ruang rumah tu, lega rasa hati dan berbaloi dengan penat lelah yang dibuat, sila hubungi Amy untuk tempahan segera ya!

Salam sayang,
Amy pb2.

p/s: InsyaAllah petang ni Amy akan ke Klang untuk pasang mini pelamin untuk Asha, nanti dah siap Amy upload gambar ya. ;)     

1 comment:

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter