Tuesday, March 8, 2011

PB: How sweet peach white theme colour

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Hi beautiful ladies,
Remember this post?   
Here you are, the pic of the sweet Mimie. I kinda love this pics, showing how beautiful and elegant Mimie is and my mini pelamin shown out very clear in this pic...

Pic credit to Alea, MUA of Mimie. 

Love it... ;) 

7 comments:

  1. kak...nadya dah amik pelamin dah dgn akak..huhuhuh xsbr rasenye nak duduk atas plamin mini yg sgt cantik itu...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hai nadya, insyaAllah 1 mei nanti boleh duduk atas tu ya... tak lama lagi jer kan? take care ok!
    amy pb2

    ReplyDelete
  3. ye kak...huhuhu..I'Allah..doakan la sume pengantin berseri dok kat plamin akak nanti tu..huhuhhuhu :)
    tu la tgl sebulan lebih je..excited..hahahahah :)

    ReplyDelete
  4. cantik laaa pelamin n background ni...akak (eh, akak ke?) mmg kretif lah!

    ReplyDelete
  5. gB, sebenarnya rumah pengantin ni yang cantik. banyak unsur kayu. bila dipadankan dengan sedikit hiasan dan bunga kat pelamin mini ni, semuanya nampak naik kan? p/s memang kakak pun ;)

    ReplyDelete
  6. Byla,
    Kalau mini pelamin dalam rm 250 ke atas. Kalau nak tahu lanjut pm akak ya di pengantinbudget2@gmail.com ya. tksh byla

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter