Wednesday, September 18, 2013

PB: Iklan bantal nikah berkaki kerawang...

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

As salam semua,

Berlalu sudah Syawal, kini mejengah pula bulan Zulkaedah, musim orang berangkat ke Tanah Suci, sebelum tibanya bulan Zulhijjah, bulan menunaikan Haji. Amy doakan para jemaah haji tahun ini selamat dan sempurna menunaikan ibadah haji dan mendapat haji yang mabrur, insyaAllah, amin...

Apa khabar semua? Lama betul Amy tidak update belog Amy ni, dah berabuk rasanya. Sebenarnya Amy selalu jenguk belog Amy ni, cuma tidak sempat untuk update yang terkini. Sampaikan, ada juga yang bertanya, Amy masih buat perkhidmatan sewaan mini pelamin lagi atau tidak. Jawapannya, masih lagi, cuma sekarang agak perlahan, kerana menguruskan keluarga yang semakin berkembang, dan kerja-kerja yang sentiasa menuntut perhatian yang lebih. Tetapi, macam selalu, minat Amy pada bidang perkahwinan ini masih menebal, alhamdullilah.

Amy suka nak kongsi di sini, beberapa belog/link yang telah memaparkan bantal nikah/bertunang kerawang Amy yang masih mendapat sambutan dari b2b di luar sana.

Terima kasih kepada pelanggan-pelanggan Amy yang telah menggunakan perkhidmatan Amy ni, dan juga yang hanya survey, buat perbandingan dan sebagainya, terima kasih atas sokongan anda.

Until then, happy viewing and take good care ok!

Sayang selalu,

Amy PB
%%%%%%%%%%%%%%*******************%%%%%%%%


berkenaan jenis-jenis bantal nikah yang ada, evolusinya dan ceritera di sebaliknya...



tentang client Amy gunakan bantal nikah di semasa hari pernikahannya.
dan juga yang ini ya...



gambar client yang pernah sewa bantal nikah kerawang Amy.




No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter