Sunday, April 1, 2012

PB: Cenderahati Fridge Magnet FM FLy Nani (Kemaman), Bantal Nikah Anak Kak Asmah Segambut, , MIni Pelamin Ungu Putih Rina Bdr Tun Razak & Sirih Junjung Lin Setiawangsa

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

As salam semua + Selamat malam,

** Part 1 **
Amy nak ucapkan terima kasih kepada Nani (Kemaman) atas pembelian Cenderahati Kahwin Fridge Magnet Fly dan telah selamat dihantar menggunakan Pos Laju ke sana pada 25 Mac 2012 lepas ke negeri Darul Iman. Terima kasih Dear! Nani nak tulis nama dia dan pasangan tapi oleh sebab saiz tu dah comel, akhirnya beliau setuju juga untuk tetap mendapatkan FM tu yang cantik dan praktikal untuk dijadikan hadiah kepada tetamu yang hadir ke majlis tunang/kahwin anda nanti. Terima kasih Zila Inani Craft atas bantuan yang diberikan :)

** Part 2 ** 

Untuk Kak Asmah Segambut, terima kasih juga kerana sudi sewa bantal nikah kaki kerawang dan bantal nikah lelaki. Yang bestnya, Amy tertarik tengok pelamin sanding anaknya yang sangat unik dan klasik macam gambar kat bawah ni. Amy sengaja amik gambar ni (dengan kebenaran, ya ;) untuk tatapan bersama...


Unik kan? Tksh anak Kak Asmah... ;)

** Part 3 **

Mini pelamin Rina, Bandar Tun Razak, bertemakan Ungu Putih telah selamat dihantar seperti yang diminta. Terima kasih atas layanan baik dan kerjasama yang diberikan oleh mereka sekeluarga... Senang betul nak bekerjasama dengan Rina, terima kasih Dearie... Alhamdullilah ramai yang suka dengan mini pelamin Amy ni... ;)

Mini pelamin ungu putih untuk Rina

** Part 4 ** 

Selain semua yang telah Amy tulis kat atas, Lin dari Setiawangsa juga telah sudi menempah sirih junjung bertemakan warna pink yang telah digubah dan selamat diambil oleh kelurga Lin. Semoga majlisnya berjalan lancar ya, insyaAllah... Kali ini Amy lilitkan bunga melur ke sekeliling tiang sirih junjung tu, nampak klasik kan?

Sirih junjung untuk Lin Setiawangsa... Thanks dear atas kepercayaan yang diberikan dan syukur Lin menyukai sirih junjung ni :)
Minggu yang sibuk juga tetapi rasa berbaloi kerana pelanggan berpuas hati dengan khidmat kami. Syukur juga kerana mendapat pelanggan-pelanggan yang mudah sangat untuk berurusan dan Amy hargai setiap kepercayaan dan peluang yang diberikan juga sokongan yang diberikan kepada Amy Pengantinbudget2 ni.
Semoga anda semua dirahmati Allah dan sentiasa bahagia hingga ke akhirat, amin.
Salam sayang, 
Amy PB2.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter