Wednesday, April 18, 2012

PB: Fina (Bantal nikah), Taman Melawati dan tarikh tutup sewaan bantal dan pelamin... sila baca ya darlings!

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Selamat malam semua...

Amy nak ucapkan terima kasih kat Fina kerana sudi sewa bantal nikah Amy untuk majlis nikah beliau pada 13 April lepas. Alhamdullilah Fina suka dengan bantal tu sebab tak perlulah dia duduk bersimpuh lama-lama macam duduk kat atas bantal nikah biasa. Kalau nak tahu, Fina ni make up artis untuk cerita Vanilla Coklat... wah i like 1000x... Amy cuba juga cari gambar nikah dia kat google tp belum jumpa. Kalau ada nanti Amy upload ya... (To Fina, if u read this post, hope u can share ur nikah pictures ya dear, using my bantal nikah... ;) ) Mudah betul nak berurusan dengan Fina, terima kasih banyak ya...

Kebaikan gunakan bantal nikah ni antara lain, bantal nikah berkaki kerawang ni boleh diduduki (chewah...) dengan cara macam duduk atas kerusi berkaki rendah. Jadinya, tidaklah lenguh kaki kalau dibandingkan dengan duduk bersimpuh kan? Kalau rasa lenguh, boleh tukar posisi duduk tu dari kiri ke kanan dan sebaliknya. 

Ramai juga customer Amy terutama yang berbadan comel dan tak tahan nak duduk lelama kat bantal nikah biasa tu sangat sukakan bantal ni. Amy pun happy juga bila orang suka dengan service kita kan? Jadinya, kalau ada sesiapa yang mencari kelainan untuk bantal nikah atau tak tahan nak duduk bersimpuh lama-lama, boleh gunakan bantal ni sebagai alternatif.

Ok dearie, kalau sesiapa yang berminat boleh hubungi Amy segera ya untuk booking sekarang. 

Untuk makluman juga, Amy akan tutup tempahan untuk tarikh sewa bantal dan mini pelamin menggunakan bantal nikah berkaki kerawang mulai 18 Jun hingga 1 Julai 2012 oleh sebab ada hal keluarga yang perlu diselesaikan/diuruskan.

Selain itu, mulai 30 Julai hingga 31 Oktober 2012, Amy hanya akan menyewakan bantal nikah sahaja sebabnya insyaAllah semasa tarikh tu Amy akan berpantang melahirkan anak ketiga Amy. Manakala tempahan bunga rampai masih boleh diambil sebab adik Amy yang akan buat bunga rampai tu (insyaAllah dijamin wangi sebab dia ni lebih expert dari Amy dalam bidang bunga rampai ni...).     

Oklah, itu saja buat masa ni, kalau ada apa-apa pertanyaan jangan malu segan untuk bertanya ya... 

Selamat malam semua.... Sweet dream ya!

Salam Sayang,

Amy PB2.

2 comments:

  1. salam. nak sewa bantal nikah for nikah day on 23rd november pls

    ReplyDelete
  2. Salam. would like to sewa bantal nikah for 23rd november boleh? tq

    ReplyDelete

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter