Sunday, February 19, 2012

PB: Lagi Tempahan Bunga Rampai dari Huda, untuk???

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Salam Semua,

Pagi tadi Amy mendapat satu lagi tempahan bunga rampai daripada Huda yang akan diambil pada malam Rabu minggu depan ini, syukur. Ianya untuk digunakan pada hari Khamis ini. Dan khabarnya tempahan bunga rampai itu adalah untuk majlis perkahwinan pelakon hebat yang akan menjadi suri Yusry, siapa lagi kalau bukan Lisa Surihani... 

Kami pun terkejut sebenarnya tetapi Huda mendapat nombor Amy dari Puteri (sila lihat post sebelumn entry ini) untuk membuat tempahan bunga rampai tu. Terima kasih atas kepercayaan yang Huda berikan kepada kami ya.

InsyaAllah kami akan buat yang terbaik untuk semua pelanggan kami dan harap wangian bunga rampai tu nanti akan mekar mewangi berpanjangan hingga ke akhir hayat kedua mempelai nanti.

Untuk makluman juga, sebungkus bunga rampai (RM 70 dan diambil sendiri di rumah Amy) adalah banyak dan boleh diletakkan untuk dulang hantaran bunga rampai, dalam bilik pengantin dan boleh juga digunakan untuk upacara merenjis nanti.

Amy akan cuba muat turun gambar bila adik Amy selesai membuat bunga rampai tu ya. Kalau sesiapa yang berminat untuk tempah bunga rampai, boleh hubungi Amy ya untuk buat tempahan awal.

Terima kasih.

Amy PB2. 

No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter