Tuesday, July 19, 2011

PB: Rekaan mini pelamin berbantal dua biru putih

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Salam sejahtera semua,

Mempersembahkan rekaan mini pelamin berbantal nikah dua buah untuk konsep biru putih.




Tempoh hari ada bakal pelanggan yang bertanyakan mini pelamin untuk majlis nikah. Inilah ilham adhoc untuk permintaan pelanggan tu. Ini merupakan kali pertama Amy design mini pelamin macam ni, nampak lain kan? 

Pertama, bunga hiasan di belakang tu Amy tinggikan sedikit menggunakan kaki kerawang yang nampak klasik tu dan seterusnya penggunaan dua buah bantal nikah kerawang Amy, yang cukup luas untuk sepasang merpati dua sejoli duduk atas bantal tu.

Sebenarnya ini merupakan scatch idea untuk mini pelamin dua bantal. Hiasan lengkap akan Amy buat jika sekiranya pelanggan bersetuju untuk ambil mini pelamin Amy ni. 

Kalau ada sesiapa yang berminat, sila email Amy di pengantinbudget2@gmail.com untuk bertanyakan harganya dan untuk perbincangan lanjut ya. Warna boleh ditukar ikut konsep/warna tema majlis anda.
Suka Amy nak ingatkan di sini, konsep Amy adalah pengantin budget. Mungkin jika ada yang mahukan kelainan pada mini pelamin Amy ni, boleh berbincang dengan Amy ok. I'm open for discussion. Sekiranya barang yang diinginkan tiada dalam existing lists Amy, additional charges might be applied to cater for the additional design.
Oklah, jumpa lagi ya sayang-sayang semua,

Selamat malam,

Amy PB2.

No comments:

Post a Comment

EasyToBook - Online Hotel Reservations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter