Tuesday, May 17, 2011

PB: Hantaran simple kuning & putih

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Salam semua...

Ingat lagi tak posting ini? Pasal hantaran simple adik ipar Amy tu, jadinya entri kali ini memang khas untuk memperlihatkan hantaran yang Amy maksudkan (hehehe ayat skema lah pulak ;). 

Jom kita tengok, hasil kerja tangan Amy yang dinasihatkan oleh MIL yang tersayang... ;)

ikut arah jam:
tempat cincin & simbol wang hantaran (ini kawan MIL yg buat),
tepak sirih tradisional (Amy suka kelopak bunga ros kuning tu...),
kek royal icing (kawan MIL buat),
sebakul kuih muih yang tersangatlah sedap dari Simpang Renggam



gubahan buah-buahan tempatan - idea yang menarik. kalau tidak asyik guna anggur jer kan? dan sepasang kasut untuk ibu tunang Pi sempena Hari Ibu.

Nak tengok pasangan yang bertunang tu? Ok, ini gambar candid mereka, insyaAllah bila dah kahwin nanti kita kasi close up khas untuk mereka ek..


Tahniah dan semoga bahagia dan dipelihara Allah selalu, amin...

Ok, itu saja untuk kali ni, nanti Amy buat posting lain pula ya,

Until then, take care... 

Amy, PB2.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter