Sunday, June 23, 2013

PB: Veil ready made dan harga berpatutan untuk perhiasan ratu sehari

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Salam semua,

Amy nak kongsikan dengan anda semua untuk sesiapa yang mungkin tercari-cari veil untuk digunakan pada hari pertunangan atau pernikahan yang bakal tiba.

Boleh tengok gambar ini ya.





Lokasi: Gerai di hadapan Wisma Yakin / berhadapan Masjid India
Harga : Harga pembukaan RM 60 (mungkin boleh tawar lagi kalau nak murah dan kalau abang/kakak tu bagi... hehe)
Warna : Putih/Hitam/Coklat/Ungu/Merah jambu (Mungkin boleh Tanya kalau ada warna lain).
Saiz : Bulat dan abang tu kata lebih besar sikit dari veil biasa

Abang yang layan Amy tu kira baik jugalah sebab benarkan Amy ambil gambar walaupun tak beli. Siap kata boleh tolong promotekan. Ha, so sekarang Amy kongsi kat sini. Kalau nak silalah ya. Bak kata abang tu, dalam 2 bulan dah berada dalam pasaran.

Bukan apa, kebelakangan ni Amy nampak ramai yang DIY veil dengan manik-manik yang cantik-cantik. Untuk sesiapa yang tidak sempat nak buat sendiri, tapi berangan-angan nak mengenakan veil yang agak mewah dengan manik dan laca (sederhana lebih dari biasa), boleh cuba tengok dan beli veil ni jika berminat.


Salam Sayang,
Amy PB2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter