Sunday, June 23, 2013

PB: Veil ready made dan harga berpatutan untuk perhiasan ratu sehari

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

Salam semua,

Amy nak kongsikan dengan anda semua untuk sesiapa yang mungkin tercari-cari veil untuk digunakan pada hari pertunangan atau pernikahan yang bakal tiba.

Boleh tengok gambar ini ya.





Lokasi: Gerai di hadapan Wisma Yakin / berhadapan Masjid India
Harga : Harga pembukaan RM 60 (mungkin boleh tawar lagi kalau nak murah dan kalau abang/kakak tu bagi... hehe)
Warna : Putih/Hitam/Coklat/Ungu/Merah jambu (Mungkin boleh Tanya kalau ada warna lain).
Saiz : Bulat dan abang tu kata lebih besar sikit dari veil biasa

Abang yang layan Amy tu kira baik jugalah sebab benarkan Amy ambil gambar walaupun tak beli. Siap kata boleh tolong promotekan. Ha, so sekarang Amy kongsi kat sini. Kalau nak silalah ya. Bak kata abang tu, dalam 2 bulan dah berada dalam pasaran.

Bukan apa, kebelakangan ni Amy nampak ramai yang DIY veil dengan manik-manik yang cantik-cantik. Untuk sesiapa yang tidak sempat nak buat sendiri, tapi berangan-angan nak mengenakan veil yang agak mewah dengan manik dan laca (sederhana lebih dari biasa), boleh cuba tengok dan beli veil ni jika berminat.


Salam Sayang,
Amy PB2

Sunday, June 9, 2013

PB2: Gubahan hantaran pink ungu kedesaan Inggeris / Pink Purple English style

~Pengantin Budget2 _ Rakan perkahwinan yang dipercayai~

As salam semua,

Sihat? Amy harap semuanya sihat sentiasa, mewah rezeki dan positif sentiasa melalui kehidupan, baik untuk yang masih solo atau yang telah berumahtangga. Untuk yang sedang menuju ke alam berumahtangga, harap anda dah persiapkan diri dengan skil-skil memasak dan membuat kerja rumah ya. Kira bila dah kahwin ni jadi medan untuk menunjukkan skil anda kepada juri tetap, iaitu suami tersayang anda. Betul tak?

Ok, Amy nak kongsi gubahan hantaran untuk adik Mona yang telah Amy siapkan bulan Mei lalu bertemakan warna pink ungu kedesaan Inggeris.



Alhamdullilah, Mona merupakan pelanggan Amy sebelum ini yang pernah ambil khidmat mini pelamin ringkas Amy dulu, macam dalam entri ini.
Terima kasih Mona dengan kepercayaan yang diberikan.

Ini hanyalah gambar awal, insyaAllah Amy akan upload gambar yang lengkap, siap dengan video lagi untuk rujukan anda, atau sesiapa yang berminat ya.

Untuk then, enjoice ya!

Salam sayang,
Amy PB2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels

Pengikut setia tqvm ;)

Pengunjung Pengantin Budget2~Terima kasih

hit counter